در این صفحه توضیحات مختصری از پروژه خدمات ساختمانی را مشاهده میکنید. شما میتوانید در صورت تمایل ، در فرم انتهایی این صفحه نرم افزار مورد نظر خود را درخواست دهید تا توسط همکاران ما مورد بررسی قرار گیرد.

 

 

سامانه خدمات  آنلاین ساختمان  ثمین  ( هومیران ) : Homeiran24.ir

یکی از مشکلات اساسی شهروندان  امروزی ، به خدمت گرفتن افراد متخصص جهت انجام  امور داخلی منازل ائم از امور خدماتی و تاسیساتی و غیره میباشد . با سامانه  درخواست خدمات آنلاین ثمین  برای هر مشکلی چاره‌ای هست. در این  سامانه  شما به راحتی میتوانید  از طریق برنامه های تحت وب در کامپیوترتان یا از طریق گوشی هوشمند تان  وارد برنامه  شده و  خدمت مورد نظرتان را انتخاب و  بعد از مشخص نمودن زمان و آدرس ارائه خدمت ، متخصص خود را از لیسات ارائه شده توسط سیستم انتخاب و قرار خود را با او تنظیم نمایید. از جمله خدمات ارائه شده در این سامانه  میتوان به موارد ذیل اشاره نمود :

تعمیر و سرویس لوازم خانگی، شست‌وشو و نظافت، تأسیسات (لوله‌کشی آب و گاز، برق کاری و…)، خدمات ساختمانی و دکوراسیون، خدمات کامپیوتر و موبایل، خدمات آموزشی، خدمات پزشکی، خدمات سلامت و زیبایی، خدمات خودرویی و خدمات حقوقی و وکالت و …..

همین تنوع حوزه‌ها سبب شده تا مشتریان برای دسترسی به متخصصان مربوطه سردرگم نشوند و بتوانند به راحتی در کمترین زمان تمام نیازهای خود را برطرف کنند .

 

مزایا:

  • همیشه در دسترس
  • پشتیبانی ۲۴ ساعته
  • مطمئن و قابل اعتماد
  • قیمت‌گذاری مناسب
  • نظارت دقیق بر عملکرد متخصصان

فرم درخواست نرم افزار

خطا: فرم تماس پیدا نشد.